Digital Marketing
Dla kogo?
Dla kogo?
Studia są skierowane do wszystkich, którzy chcieliby uzupełnić swoją wiedzę z obszaru narzędzi digital. Zapraszamy więc osoby, które posiadają ogólną wiedzę na temat marketingu w sieci, ale chcą jednocześnie być na bieżąco i dostosowywać swoje umiejętności do zmieniającego się dynamicznie rynku.
Studia są więc skierowane do:
- absolwentów studiów w zakresie marketingu/PR/studiów humanistycznych/społecznych;
- specjalistów ds. marketingu;
- kadry zarządzającej średniego szczebla;
- właścicieli małych przedsiębiorstw;
- pracowników agencji marketingowych i interaktywnych
Dlaczego warto?
Dlaczego warto?
Studia Digital marketing są praktycznym kursem wykorzystywania w codziennej pracy różnych narzędzi obecnych w pracy e-marketera. Dadzą więc możliwość testowania i wykorzystania programów umożliwiających analizę danych (wyszukiwarki, social media), zarządzanie projektem, sklepem internetowym, bazami klientów, tworzenie stron www, projektów graficznych itp. Dodatkowo program obejmować będzie zajęcia poświęcone różnym kontekstom wykorzystywania tych narzędzi np. kwestii prawnych czy bezpieczeństwa danych.
Organizacja studiów
Organizacja studiów
Plan studiów podyplomowych – przedmioty:
- Wstęp do digital marketingu
- Zarządzanie produktem w środowisku internetowym
- Podejście biznesowe w digital marketingu
- Strategia marki w świecie digital
- Prawo internetowe
- Podstawy SEO i analityki internetowej
- Neuromarketing i badania ilościowe w projektach digital
- Analiza i optymalizacja skuteczności reklamy
- Segmentacja rynku i analiza konkurencji online
- E-commerce
- Reklama internetowa (display, search, native, online video)
- Internetowy PR
- Precyzja i sztuczna inteligencja w digital marketingu
- Marketing aplikacji mobilnych
- Podstawy pracy copywritera
- Warsztat komunikacji wizualnej
- Podstawy projektowania w digital marketingu
Słuchacz studiów podyplomowych pozna:
- Specyfika polskiego i międzynarodowego rynku współczesnych usług marketingowych
- Narzędzia marketingowe i ich funkcje w obszarze digital
- Prawidłowości związane z rozwiązaniami strategicznymi w marketingu
- Sposoby prowadzenia badań i analiz we współczesnej praktyce marketingowej
- Zasady tworzenia treści na potrzeby digital marketingu
- Zagadnienia i przepisy w zakresie prawa internetowego
Nasz absolwent będzie w stanie:
- Przygotować projekt marketingowy i administrować nim
- Przełożyć cele na działania w ramach aktywności marketingowej określonego podmiotu gospodarczego
- Przygotować strategię marketingową w obszarze digital
- Przeprowadzić analizę prawną określonego typu działalności marketingowej
- Wykorzystać określone narzędzia badawcze i analityczne w ramach realizowanego projektu
- Wykorzystać narzędzia marketingowe w obszarze e-commerce i reklamy internetowej
- Tworzyć treści dostosowane do aktualnych standardów estetycznych i technicznych
Absolwent będzie gotowy do:
- Pracy indywidualnej i grupowej na rzecz realizacji projektu
- Konsultacji i krytycznej analizy w obszarze realizowanych działań marketingowych
- Wykorzystywania wskazanych platform społecznościowych w celu konsultacji, pogłębiania wiedzy czy zbiorowego rozwiązywania problemów
Wykładowcy
Wykładowcy
Dr Jakub Jakubowski – kierownik studiów podyplomowych Digital marketing
Absolwent i wykładowca Wydziału nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM. Zajmuje się badaniem mediów i dydaktyką w obszarze marketingu i szeroko pojętego komunikowania. Twórca i koordynator studiów Marketing online wykładanego w ramach kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna na UAM. Poza działalnością uniwersytecką jest także praktykiem z zakresu popularyzacji nauki jako współtwórca platformy ProScholars.pl.
~
Dawid Pierz
Specjalista od zadań wymagających dokładnej analizy danych i panujących trendów. Stale poszukuje połączeń pomiędzy światem cyfrowym i tym realnym. 8 lat doświadczenia w zarządzaniu produktem i jego promocją. Wśród marek dla których tworzył strategię i realizował projekty są: Gazeta Wyborcza, Allegro, aplikacja Fitatu, czy Zdrowe Zakupy.
~
Łukasz Wolff
Branża marketingu online nie ma przede nim tajemnic. Zarówno w pracy jak i w życiu najbardziej ceni sobie profesjonalizm i otwarty umysł. Prywatnie zajmuje się szeroko pojętym propagowaniem kultury teatralnej oraz zgłębianiem sztuki aktorskiej.
~
- Maciej Dobosiewicz
Copywriter z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem. Współpracował z poznańskimi agencjami reklamowymi Wide Open, Albedo, GPD, GoldenSubmarine, gdzie zdobył Kreaturę. Od kilku lat prowadzi ćwiczenia z copywritingu na UAM oraz szkolenia dla firm.
~
- Maciej Raczak
Absolwent Socjologii UAM oraz Zarządzania na UE w Poznaniu. Od ponad 20 lat zawodowo zaangażowany w realizację projektów marketingowych na różnorodnych płaszczyznach, zarówno po stronie działu marketingu, jak i jako przedstawiciel agencji. W tym czasie spektrum jego działań przebiegało od produkcji materiałów filmowych i zdjęciowych, przez realizację eventów, po koordynację holistycznych projektów marketingowych. W ostatnich latach bardziej skoncentrowany na aspektach biznesowych, nadal jednak poszukujący nowych wyzwań. Stąd między innymi zainteresowanie neuromarketingiem i jego wykorzystaniem w komunikacji digitalowej, któremu poświęca w chwili obecnej najwięcej uwagi.
~
Jakub Kwaczyński
Head of Strategy agencji digital marketingu GoldenSubmarine gdzie odpowiedzialny jest za strategię komunikacji digital dla m.in. NIVEA, NIVEA MEN, Nescafe, Żubrówka, Monte, Skoda oraz Sinupret. Od 4 lat prowadzi przedmiot Strategia Marki na UAM. Juror konkursu kampanii digital MIXX Awards 2019 oraz Dimaq Uni, promującego najlepsze prace dyplomowe w branży. Posiadacz certyfikatu Dimaq Professional. Prelegent na branżowych konferencjach m.in. Forum IAB, Forum Marketingu Zintegrowanego, Golden Marketing Conference, In Digital Marketing. Członek zespołów projektowych kampanii nagrodzonych m.in. Effie Awards i MIXX Awards. Specjalizacja produktowa: FMCG.
~
Martyna Zastrożna
Na co dzień pracuje w Allegro jako Analityczka danych. Politolożka, która nie boi się danych. Autorka dwóch książek o wykorzystaniu Google Analytics w marketingu, a także artykułów w branżowych czasopismach i portalach. Prywatnie miłośniczka dobrej herbaty i mocnego brzmienia (i odwrotnie), a także wszystkiego co fińskie i islandzkie.
~
- Agnieszka Nadolna
Prawniczka, aplikantka radcowska, associate w jednej z warszawskich kancelarii prawnych oraz absolwentka studiów podyplomowych z Prawa Własności Intelektualnej na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Specjalizuje się w prawie autorskim, własności przemysłowej oraz zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
~
- Piotr Orlik
Absolwent Europejskiej Komunikacji Społecznej Kolegium Europejskiego Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza oraz StudiówPodyplomowych Public Relations UAM. Z branżą PR i marketingową związany od 15 lat. Od 2017 r. rozwija się w branży finansowej – jest Głównym Specjalistą ds. Komunikacji i Marketingu w SGB-Banku SA.
~
- dr Filip Biały
Pracownik naukowy European New School of Digital Studies oraz Uniwersytetu w Manchesterze. Jego badania skupiają się na pograniczu nauk społecznych oraz nowoczesnych technik cyfrowych, w tym sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego. Absolwent studiów podyplomowych z zakresu Big Data i przetwarzania danych na Wydziale Matematyki i Informatyki UAM.
~
- Michał Leśniczak
Wychowanek WNPiD, który reklamy w internecie robił, gdzie się tylko da. Aktualnie pracuje nad rozwojem kategorii przesyłkowych na 4 OLX-ach w Europie. Prywatnie ogląda zdecydowanie za dużo meczów angielskiej piłki nożnej.
~
- Joanna Stefaniak

~
- Tomasz Kasprzak
Head of Design w G-Group.dev i właściciel studia projektowego Brandbe, skupia się na tworzeniu użytecznych i estetycznie dopracowanych interfejsów. Wieloletnie doświadczenie, zdobyte poprzez współpracę z globalnymi markami jak Volkswagen czy Porsche, przekłada na wartość edukacyjną prowadzonych zajęć. Jako wykładowca na dwóch poznańskich uczelniach, wpływa na kształtowanie przyszłych liderów branży marketingu cyfrowego.
~
- Michał Krajewski
Projektant graficzny, dyrektor artystyczny, a także twórca odpowiedzialny za wizualną stronę marki. Wieloletni współpracownik kreatywny firm z branży technologicznej, a także wolny strzelec pracujący na zlecenie agencji reklamowych. W projektowaniu stawia na prostotę oraz funkcjonalność, tak aby wizualne doświadczenie było skuteczne w swoim przekazie.
Opłaty
Opłaty
Koszty uczestnictwa: 7500 PLN
Trzy możliwości opłacenia studiów:
• w całości
• w dwóch ratach po 3 750 PLN
• w 8 ratach po 937,5 PLN
Każdy słuchacz otrzyma indywidualne konto w celu dokonywania płatności za studia podyplomowe oraz hasło do systemu USOS (Uczelniany System Obsługi Studenta), które zostaną przekazane na spotkaniu inauguracyjnym, w dniu pierwszego zjazdu. Wyniki osiągane przez słuchaczy będę potwierdzane w elektronicznym indeksie, co usprawni proces wystawiania ocen przez prowadzących i wyeliminuje uciążliwości związane z obsługą indeksów papierowych
Rekrutacja
Rekrutacja
Słuchaczami Podyplomowych Studiów Dziennikarstwa mogą zostać absolwenci studiów jednolitych magisterskich, pierwszego lub drugiego stopnia wszystkich kierunków. O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń do wypełnienia limitu miejsc.
Rekrutacja trwa od 1 czerwca br. do 30 września br.
Rekrutacja odbywa się za pośrednictwem Internetowego Systemu Rekrutacji.
Kontakt
Kontakt
Sekretariat Studiów Podyplomowych
mgr Karolina Doborowolska-Stasik
Wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza
ul. Uniwersytetu Poznańskiego 5, 61-614 Poznań
pok. 46
e-mail: karolina.dobrowolska@amu.edu.pl
Dokumenty prosimy przesłać pocztą lub przekazać osobiście.
Kierownik Studiów Podyplomowych
dr Jakub Jakubowski
e-mail: jakub.jakubowski@amu.edu.pl