KADRA

Kadra:

Studia podyplomowe na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM w Poznaniu są znakomitym uzupełnieniem oferty dydaktycznej. Szeroka, nieustannie powiększana i dostosowywana do wymogów rynku propozycja studiów wymaga odpowiedniej kadry dydaktycznej.

Wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa posiada szerokie grono wybitnych naukowców (ponad 90 pracowników naukowych), specjalistów z zakresu administracji publicznej i międzynarodowej, prawa międzynarodowego, dziennikarstwa, marketingu, public policy, PR-u oraz wielu innych dziedzin.

Jednak zajęcia na studiach podyplomowych to nie tylko przystępnie prezentowana teoria, lecz także spotkania z praktykami, którzy zawsze stanowią elitę w swoich profesjach. Do przygotowywania programów studiów i ich realizacji WNPiD zaprasza specjalistów, którzy należą do liderów w swoich branżach. Dlatego na zajęciach spotkacie państwo menedżerów, marketingowców, spin doktorów i dziennikarzy.

James Behr 

Jest absolwentem Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunkach dziennikarstwo i komunikacja społeczna oraz stosunki międzynarodowe. Ukończył specjalności reklama i promocja oraz gospodarka światowa i biznes międzynarodowy. Od 4 lat zarządza agencją AdFather, której działania obejmują strategię marketingową, branding, social media, design, produkcję foto oraz wideo. Wcześniej zawodowo związany kolejno z agencjami reklamowymi: GPD Agency, JUST oraz Sixtyone Yards.

Prowadzi zajęcia z zakresu buzz marketingu w Internecie, reklamy audiowizualnej, kreowania marki i wizerunku oraz optymalizacji profili społecznościowych. Autor wielu artykułów branżowych głównie dotyczących niestandardowych kampanii marketingowych oraz współprowadzący podcast Pretekst by Sprawny Marketing.


Michał Bloch

Psycholog, podcaster, psychoterapeuta (w trakcie szkolenia certyfikującego), coach MCC ICF.

Współautor pierwszych, polskich podręczników o coachingu grupowym i zespołowym. By móc na niej zarabiać i zrezygnować z pracy na etacie. Prowadzi podcast Jak rzucić etat i odzyskać wolność. Ma na swoim koncie 6000 godzin doświadczenia coachingowego i ponad 12000 godzin doświadczenia trenerskiego.

Wspiera swoich klientów w rozwijaniu kompetencji coachingowych i trenerskich. Pomaga rozwinąć silną markę osobistą = ponad 16 tygodni wolnego w roku, w tym dwumiesięczne wakacje! Może pracować z każdego miejsca na świecie. Od 12 lat buduje swoją markę osobistą. Działa online od 2016 roku. Chce żyć pełnią życia i cieszyć się wolnością, bez szefa i pracy od 9 do 17 – i tak właśnie żyje! Prywatnie szczęśliwy mąż, ojciec dwóch wspaniałych córek i zapalony wędkarz, który fotografuje i wypuszcza każdy złowiony okaz!


Tomasz Brańka

Profesor Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu (UAM).

Studia na kierunku stosunki międzynarodowe realizował na UAM oraz na Södertörn University w Szwecji. Koordynator Instytucjonalny programu Erasmus+ dla Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Współpracownik i wykładowca The Baltic University Programme. Ekspert zewnętrzny Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej (NAWA). Członek Zarządu konsorcjum 8 uniwersytetów europejskich  – EPICUR. Specjalizuje się m.in. w praktycznym zarządzaniu projektami. Absolwent Podyplomowych Studiów Zarządzania Projektami w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Ukończył liczne kursy z zakresu zarządzania projektami oraz rozwoju kompetencji dydaktycznych (m.in. PRINCE2®; PM² Methodology; Agile, Academic Teaching Excellence – British Council; Master Class in “Sustainability Change Agentry” by ISIS Academy AtKisson). Uczestnik ponad 40 projektów, w większości o charakterze międzynarodowym. Od wielu lat prowadzi warsztaty z Technik kreatywnego myślenia oraz Technik heurystycznego rozwiązywania konfliktów dla studentów studiów magisterskich, słuchaczy studiów podyplomowych oraz klientów biznesowych. 16-krotnie wyróżniony nagrodą rektorską Rektora Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Wykładał m.in. w Szwecji, Danii, Islandii, Finlandii, Łotwie, USA, Rosji, Turcji, Hiszpanii, Azerbejdżanie i Tajwanie.


Ewa Bujak

Absolwentka politologii na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu w zakresie dwóch specjalności: dziennikarstwo i stosunki międzynarodowe. Posiada ponad 8 letnie doświadczenie w Public Relations realizowane na rynku polskim i na rynkach zagranicznych (m.in USA, Wielka Brytania). Jej pasją jest komunikacja wewnętrzna, działania CSR, Employer Branding oraz zarządzanie komunikacją w kryzysie. Specjalizuje się w public relations dla branży IT i nowoczesnych technologii – realizowała działania komunikacyjne podczas największych targów technologicznych na świecie – (m.in CES – Las Vegas, World Mobile Congress – Barcelona, CEBIT – Hannover). Realizowała też projekty komunikacji wewnętrznej dla takich marek jak Skoda Auto Polska, Volkswagen Group Polska oraz Bank Pocztowy. Jako PR manager i rzecznik prasowy pracowała w Grupie Nickel, prowadziła również projekty PR dla Hicron, Fibar Group i GlaxoSmithKline.


Joanna Czarnecka

Łączy w sobie wiele umiejętności, pracując jako coach, trenerka, konsultantka biznesu, wykładowczyni, mediatorka i terapeutka, a także superwizor terapii i coachingu oraz pracy trenerskiej. Jest Członkiem Prezydium Izby Coachingu. Współtwórczyni Instytutu Komunikacji Prowokatywnej „Provocare”. Działa w partnerstwie z Instytutem Psychologii Eklektycznej IEP w Holandii oraz Instytutem Terapii Prowokatywnej w Monachium. Od 2013 roku zajmuje się rozwojem i propagowaniem Metod Prowokatywnych i Improwizacyjnych w komunikacji, pracy coachingowej i trenerskiej, pracy menedżerskiej, handlowej oraz w zawodach kreatywnych. Pracuje z kadrą zarządzającą i menedżerską, a także pracownikami zawodów medycznych, kadrą psychologiczną, terapeutyczną i opiekuńczo-leczniczą. Wspiera również pacjentów terminalnych, onkologicznych i neurologicznych.


Wojciech Czart

Starszy wykładowca na Wydziale Fizyki na UAM Poznań. Członek The Global Academic Panel firmy Google oraz wielokrotny członek jury The Collegiate ECHO Marketing Challenge organizowanego przez amerykańską fundację Marketing EDGE. Członek komitetu organizacyjnego The Global Online Marketing Academics Challenge. Trener Internetowych Rewolucji firmy Google. Współorganizator warsztaty Internetowe Rewolucje na UAM. Od 2008, twórca jednego z pierwszych w świecie, akademickiego kursu marketingu internetowegoad odpornością psychiczną i tożsamością.


 

Maciej Dobosiewicz

Copywriter z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem. Współpracował z poznańskimi agencjami reklamowymi Wide Open, Albedo, GPD, GoldenSubmarine, gdzie zdobył Kreaturę. Od kilku lat prowadzi ćwiczenia z copywritingu na UAM oraz szkolenia dla firm.


Magdalena Giec

executive & peak performance coach

Akredytowany coach ICF na poziomie PCC. Trenerka i mentorka coach Erickson Coaching International. Ukończyła MBA na Georgia State University oraz filologię romańską na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Wykładowczyni i trenerka Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego, Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, Uniwersytetu Łódzkiego oraz Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Pracuje w takich krajach jak Francja, Szwajcaria, Kanada, Brazylia, Indie, Chiny, Arabia Saudyjska. Prowadzi sesje coachingowe w języku polskim, francuskim i angielskim. Wspiera różnorodnych klientów – są nimi właściciele firm, przedstawiciele wolnych zawodów, wyższa kadra zarządzająca i urzędnicy samorządowi. Współpracuje z takimi firmami jak S.C. Johnson, OLX, Allegro.pl, Wunderman Thompson Technology, Fujitsu, Agora, MAN Accounting Center. Specjalizuje się w executive coachingu, uczy klientów technik koncentracji i wspiera w osiąganiu coraz większej osobistej efektywności.  Skupia się również na zapobieganiu wypaleniu zawodowemu, komunikacji pozawerbalnej i przywództwie. Idea przewodnia jej pracy coachingowej brzmi: „Uczynić niemożliwe możliwym, możliwe – łatwym, łatwe – eleganckim”. Fascynuje ją odkrywanie – popartych badaniami naukowymi – możliwości ludzkiego umysłu i wykorzystanie ich w pracy nad własnym rozwojem.


Adam Gieniusz

Executive coach, trener, mentor, animator społeczności, przedsiębiorca. Absolwent Noble Manhattan Coaching (UK), Trener Zmiany SPOCO. Swoją przygodę z rozwojem osobistym i prowadzeniem szkoleń rozpoczął w 1998 roku. Od tego czasu zdobywał doświadczenie jako trener, właściciel i wspólnik firm szkoleniowych. We współpracy z organizacjami pozarządowymi, firmami i korporacjami realizował projekty edukacyjne w Gwatemali, na Sri Lance, w Indiach, w Niemczech, Polsce i Wielkiej Brytanii. Motywy przewodnie jego pracy to kształtowanie postaw przywódczych w każdym aspekcie życia oraz uczenie się przez działanie. Swoich klientów wspiera w realizowaniu pasji, ulepszaniu funkcjonowania w dotychczasowych aktywnościach i podejmowaniu nowych wyzwań. Z entuzjazmem wspiera inicjatywy społeczne, bo jedną z jego wartości jest osobisty wkład w rozwój otoczenia. Prywatnie – tata Helenki i aspirujący autor bajek dla dzieci czekający na lepsze czasy do ponownego podróżowania po Azji.


Jakub Jakubowski 

 kierownik studiów podyplomowych Digital marketing

Absolwent i wykładowca Wydziału nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM. Zajmuje się badaniem mediów i dydaktyką w obszarze marketingu i szeroko pojętego komunikowania. Twórca i koordynator studiów Marketing online wykładanego w ramach kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna na UAM. Poza działalnością uniwersytecką jest także praktykiem z zakresu popularyzacji nauki jako współtwórca platformy ProScholars.pl.


 

Andrzej Kostuś

Dyrektor kreatywny, od 10 lat związany z branżą reklamową. Wyznawca szlachetnego minimalizmu. W pracy agencyjnej skupiony głównie wokół kampanii contentowych i projektowania w duchu digital first. W pracy freelancerskiej skupiony od zawsze na identyfikacji wizualnej i packagingu. Opakował i obrandował kilkadziesiąt produktów, pracując zarówno dla dużych międzynarodowych firm jak i lokalnych, kraftowych marek. Nagradzany i wyróżniany w konkursach KTR i Golden Arrow. Jego projekty identyfikacji wizualnej i opakowań były publikowane na łamach magazynów o designie m.in. w Polsce, Niemczech, Japonii i Hiszpanii.


 

Artur Król

Psycholog – absolwent Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, a także Europejskiej Szkoły Trenerów Grupy SET oraz Szkoły Profesjonalnego Coachingu IPRI. Coach i trener, w toku kształcenia seksuologicznego. Autor książek z dziedziny zmiany osobistej oraz podróżniczych. Autor bloga ChangeMaker. Jego doświadczenie w pracy coachingowej i trenerskiej wynosi ponad 14 lat. W tym ponad pięć tysięcy godzin praktyki na sali szkoleniowej oraz ponad trzy tysiące godzin doświadczenia w pracy coachingowej.

Jako charyzmatyczny mówca z poczuciem humoru, w lekki i przystępny sposób przekazuje bardzo konkretną wiedzę. Specjalizuje się w rozwijaniu kompetencji miękkich dla branży IT oraz umiejętności menedżerskich. Uczy również skutecznej komunikacji, w szczególności kładąc w swojej pracy nacisk na efekt – trwałą zmianę osobistą w zakresie zwiększenia pewności siebie. Jest zadeklarowanym sceptykiem naukowym i aktywnym działaczem ruchu sceptycznego. Bardzo dba, by kompetencje, których uczy, miały solidne podstawy naukowe i wysoką jakość merytoryczną. Prywatnie niemożebny nerd, zainteresowany grami w każdej odmianie (planszówki, komputerowe, RPG, LARPy), fantastyką, historią i neurologią. Kolekcjoner Transformersów G1 i Lego oraz miłośnik leżakowanych stoutów.

Jest autorem licznych książek, m.in. „Status: Dominacja, uległość i ukryta esencja ludzkich zachowań” (Biomal, 2021), „Rozbój osobisty” (Sensus, 2015), „Praktyczna improwizacja” (współautor, Sensus, 2013), „Jak zbudować szczęśliwy związek” (Samo Sedno 2012), „Pewność siebie” (Samo Sedno 2011), „Talent nie istnieje” (Sensus, 2011), „Opowieści Zmieniacza” (Sensus, 2010). Wystąpienia i konsultacje medialne: m.in. TVP1, TVP2, TVN, TVN24, Polsat News 2, TV Biznes, Forbes, Coaching, Gazeta Wyborcza, Dziennik Gazeta Prawna, Dziennik, WP.pl, Onet.pl, Zwierciadło, Radio TOK FM, Program 3 Polskiego Radia, Radio PIN.


Szymon Łątkowski

Praktyk w dziedzinie wystąpień publicznych. Koncentruje się na łączeniu konkretnych technik i narzędzi z kwestią odpowiedniego podejścia mentalnego w autoprezentacjach, prezentacjach biznesowych, czy prezentacjach idei zarówno w pracy z małymi grupami, jak i przed dużym audytorium. Doświadczenie biznesowe zbierał w dziale wsparcia sprzedaży korporacji Eurocash wdrażając projekty w zakresie poprawy efektywności pracy oraz technik autoprezentacji. Był prezenterem w poznańskim radiu Afera, gdzie prowadził poranne i popołudniowe audycje oraz autorski program satyryczny. Uznawany za czołowego solistę młodego pokolenia jest laureatem największych polskich festiwali kabaretowych oraz uczestnikiem najpopularniejszych telewizyjnych programów satyrycznych.


 

Jakub Kwaczyński

Head of Strategy agencji digital marketingu GoldenSubmarine, gdzie odpowiedzialny jest za strategię komunikacji digital dla m.in. NIVEA, NIVEA MEN, Nescafe, Żubrówka, Monte, Skoda oraz Sinupret. Od 4 lat prowadzi przedmiot Strategia Marki na UAM. Juror konkursu kampanii digital MIXX Awards 2019 oraz Dimaq Uni, promującego najlepsze prace dyplomowe w branży. Posiadacz certyfikatu Dimaq Professional. Prelegent na branżowych konferencjach m.in. Forum IAB, Forum Marketingu Zintegrowanego, Golden Marketing Conference, In Digital Marketing. Członek zespołów projektowych kampanii nagrodzonych m.in. Effie Awards i MIXX Awards. Specjalizacja produktowa: FMCG.\


Dominika Narożna

Prof. Narożna jest adiunktem na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Kierownikiem Studiów Podyplomowych z zakresu media relations. W latach 2004-2010 współpracowała z TVP S.A., a następnie do 2017 roku sprawowała funkcję rzecznika prasowego UAM.  Od 2011-2017 roku, decyzją Rektora prof. Bronisława Marciniaka, powołano Ją na Kierownika Biura Prasowego tej uczelni. Od 1 września 2017 roku objęła stanowisko Członka Zarządu Fundacji UAM oraz powierzono Jej funkcję menedżera ds. współpracy z otoczeniem w Parku Naukowo-Technologicznym tej Fundacji.


 

 

Prof. UAM dr hab. Szymon Ossowski

W działalności naukowej specjalizuje się w badaniach komunikowania politycznego i polskich kampanii wyborczych, zjawiska mediatyzacji, konwergencji i polityzacji mediów, relacjami media – demokracja oraz rozwojem narzędzi public relations. Poza działalnością badawczą, zaangażowany jest w liczne projekty publiczne i społeczne. Od 2007 roku kieruje jako nadawca (i redaktor naczelny) lokalnym programem telewizyjnym Ratajska Telewizja Kablowa, a jako wydawca lokalnym miesięcznikiem Gazeta Ratajska. Jest przewodniczącym Rady Osiedla Żegrze – jednostki pomocniczej miasta Poznania. Współautor dwóch zrealizowanych projektów w ramach Poznańskiego Budżetu Obywatelskiego – RoweLOVE Rataje i Sportowe Żegrze. Stały komentator bieżących wydarzeń politycznych w mediach lokalnych, regionalnych i ogólnopolskich.


Kamila Pępiak-Kowalska

Jest wszechstronnie wykształcona: ukończyła ekonomię i pedagogikę na Uniwersytecie Szczecińskim oraz politologię (na US i brytyjskim Uniwersytecie w Exeter). Na swoim koncie ma niemal 2 dekady i ponad 1000 godzin pracy jako trenerka, executive coach, konsultantka, mentorka, superwizor i doradczyni dla klientów biznesowych. Od 2009 roku prowadzi własną firmę, zapewniającą wsparcie w obszarze budowania przewagi konkurencyjnej w oparciu o kapitał intelektualny. Dzięki współpracy z klientami z różnych branż, stale poszerza spektrum swojej wiedzy i transferuje pomiędzy nimi dobre praktyki.

Kim są jej klienci? Liderami, zorientowanymi na osiągnięcia, produktywność i efektywność –  z wielu krajów, bo Kamila szkoli także w języku angielskim i hiszpańskim. W swojej pracy lubi prowokować – do działania i myślenia, co pozwala klientom podnieść poziom integralności nie tylko na polu zawodowym, ale także prywatnym. Uśmiechnięta i bardzo energiczna, a jednocześnie niezwykle profesjonalna. Prowadzi liderów przez meandry rozwoju jednostek i organizacji, wykorzystując techniki oparte na najnowszych badaniach naukowych. Odkrywa przed nimi tajniki krytycznego myślenia, uczy, jak dostarczać informacji zwrotnej i budować funkcjonalne zespoły w sposób, który pozwoli wykorzystać w pełni ich potencjał. Trenerka w ramach samorozwoju nieustannie podnosi swoje kompetencje zawodowe: pełni rolę Associate Coach w międzynarodowych organizacjach konsultacyjnych (m.in.: Thrive Partners, Lane4, Center for Creative Leadership) i jest certyfikowana w Mentor Coaching (MCC). Jest także Trenerem i Partnerem Style Myślenia FRIS® oraz Akredytowanym Trenerem Thomas International TEIQ®, British Council (Academic Teaching Excellence).


Dawid Pierz

Specjalista od zadań wymagających dokładnej analizy danych i panujących trendów. Stale poszukuje połączeń pomiędzy światem cyfrowym i tym realnym. Ma 8 lat doświadczenia w zarządzaniu produktem i jego promocją. Wśród marek, dla których tworzył strategię i realizował projekty są: Gazeta Wyborcza, Allegro, aplikacja Fitatu, czy Zdrowe Zakupy.


Kinga Podraza-Myszkowska

Rzecznik prasowy INEA, manager ds. PR

Z branżą PR związana od ponad 12 lat. Pracowała w poznańskiej agencji PR – Prelite, była redaktor naczelną magazynu i portalu poświęconego tematyce komunikacji Piar.pl. Ukończyła Publicystykę Ekonomiczną i PR na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Interesuje się komunikacją kryzysową, działaniami CSR i srebrną komunikacją w gospodarce senioralnej, w której temacie przygotowuje pracę doktorską na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.


Dagmara Prystacka

rzecznik prasowy VW Poznań

Przez kilkanaście lat była dziennikarzem. Pracę zaczynała w Głosie Wielkopolskim, była redaktorem naczelnym City Magazine. Przez blisko 10 lat pracowała na wizji – najpierw w Telewizji Biznes, później w Telewizji Polskiej. Ostatnio związana była zawodowo z Eneą, pełniąc tam między innymi funkcję rzecznika prasowego. Jest absolwentką Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, London School of Public Relations oraz studiów MBA.


Maciej Raczak

Absolwent Socjologii UAM oraz Zarządzania na UE w Poznaniu. Od ponad 20 lat zawodowo zaangażowany w realizację projektów marketingowych na różnorodnych płaszczyznach, zarówno po stronie działu marketingu, jak i jako przedstawiciel agencji. W tym czasie spektrum jego działań przebiegało od produkcji materiałów filmowych i zdjęciowych, przez realizację eventów, po koordynację holistycznych projektów marketingowych. W ostatnich latach bardziej skoncentrowany na aspektach biznesowych, nadal jednak poszukujący nowych wyzwań. Stąd między innymi zainteresowanie neuromarketingiem i jego wykorzystaniem w komunikacji digitalowej, któremu poświęca w chwili obecnej najwięcej uwagi.


Berenika Ratajczak

Absolwentka politologii na specjalności dziennikarskiej na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu oraz marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Od 12 lat związana z mediami i PR. Przez wiele lat pracowała w TVN24 i TVN. Doświadczenie zdobywała także w agencjach reklamowych, gdzie realizowała projekty m.in. dla PwC, Nickel Technology Park Poznań czy Aquanet. Przez cztery lata związana jako reporterka i prezenterka z Telewizją WTK, gdzie m.in. prowadziła główny program publicystyczny Otwarta Antena. Szkoli z komunikacji kryzysowej i współpracy z mediami. Realizuje się także w roli konferansjera, prowadząc m.in. Wielkopolską Galę Szlachetnej Paczki czy Międzynarodowy Kongres Naukowo-Przemysłowy Energia 21. Obecnie odpowiedzialna za komunikację i PR w spółce energetycznej Enea.


Magdalena Ratajczak

Absolwentka dziennikarstwa na specjalności reklama i promocja na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu oraz komunikacji w biznesie na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Przez 4 lata była związana z marką Biżuteria YES, odpowiadając za komunikację social media oraz działania w obszarze influencer marketingu. Autorka projektu MYTUJEMY: jednego z największych profili jedzeniowych w kraju (50 tys. obserwujących), będącego zapisem kulinarnych wycieczek po smakowitych miejscach w Poznaniu i nie tylko. Jako freelancer tworzy strategie social mediowe i zajmuje się kompleksową obsługą marek z sektora fashion, food i lifestyle. Na co dzień związana z marką VOX, gdzie odpowiada za całość działań social media w Polsce i na świecie.


Jędrzej Skrzypczak

Kierownik Zakładu Systemów Prasowych i Prawa Prasowego UAM. Autor monografii Polityka medialna w okresie konwersji cyfrowej radiofonii i telewizji uhonorowanej przez KRRiT i Wydział Dziennikarstwa UW nagrodą im. dra P. Stępki za najlepsze wydawnictwo naukowe z  dziedziny mediów elektronicznych w 2011 r. i wielu ekspertyz z dziedziny prawa mediów i polityki medialnej. Brał udział w pracach zespołu powołanego przez Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego, w ramach którego przygotowano projekt ustawy o zadaniach publicznych w dziedzinie usług medialnych. Członek zespołu ekspertów Policy Experts Media Policy Project The London School of Economic and Political Science oraz European University Institute, Robert Schuman Centre for Advanced Studies, Centre for Media Pluralism i Media Freedom we Florencji. W latach 2011 – 2016 wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej Rozgłośni Regionalnej Polskiego Radia Radia Merkury w Poznaniu, radca prawny.


Paweł Stachowiak

Historyk i politolog. Adiunkt na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM. Ceniony dydaktyk, prowadzący zajęcia z zakresu najnowszej historii politycznej Polski i świata. Jego zainteresowania naukowe skupiają się wokół problematyki wyznaniowej we współczesnej Polsce, problemów pamięci zbiorowej społeczeństwa polskiego i polityka pamięci.

 


Agata Stępień

Od 10 lat związana zawodowo z marketingiem internetowym. Zaczynała jako specjalistka w zakresie SEO, a następnie skierowała się w stronę reklamy. Współpracowała z agencjami reklamowymi i markami w zakresie planowania, analizy i optymalizacji wielokanałowych kampanii digitalowych. Obecnie skupiona przede wszystkim na data science oraz wykorzystaniu danych do optymalizacji i targetowania reklamy. Certyfikowana specjalistka w zakresie Google Ads i Google Analytics. Również certyfikowany Datorama Admin. Prywatnie wielbicielka wypraw w góry i literatury.


Eliza Szwec

Ukończyła psychologię społeczną w Wyższej Szkole Psychologii Społecznej w Warszawie, jest również absolwentką Uniwersytetu Szczecińskiego ze specjalizacją ekonomia menedżerska. Już od 15 lat jest trenerką biznesu i rozwoju osobistego – bo dla niej samej nieustanny rozwój jest priorytetem. Dlatego, by w swojej pracy być profesjonalistką na najwyższym poziomie, zdobywała kolejne uprawnienia.

Ukończyła Kurs Akademia Trenera, który otwarł jej drzwi do pracy Trenera Biznesu, a także Kurs Akredytowany Coach, który jest fundamentem etycznego wykonywania zawodu coacha oraz uzyskała międzynarodową akredytację konsultanta PC. Obecnie jest akredytowanym międzynarodowym coachem International Coach Federation na poziomie MCC oraz certyfikowanym trenerem MC. Przygotowuje także kandydatów do egzaminów na wszystkie stopnie akredytacji ICF. Prowadzi własną firmę, do której klientów należą najwyższe kadry zarządzające i managerskie firm na terenie całej Polski. Współpracuje również ze szkołami, uczelniami wyższymi i instytucjami publicznymi.

Trenerka specjalizuje się w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, badaniach kompetencji zawodowych i osobowościowych oraz rozwoju osobistym. Firmom oferuje coaching biznesowy – wspiera w kreowaniu najwyższych standardów obsługi klienta i dobrego wizerunku pracowników. Jej optymistyczna osobowość, pogoda ducha i eklektyczne podejście do pracy z drugim człowiekiem, pozwalają osiągnąć klientom wyższy poziom motywacji i tym samym – lepiej się rozwijać. Jako międzynarodowy, certyfikowany coach oraz akredytowany konsultant PC kieruje się w swojej pracy zawodowej kodeksem etycznym, a także moralnym. Autorka licznych artykułów dotyczących roli komunikacji, motywacji do działania, zarządzania pracownikami, wyznaczania celów i zarządzania sobą w czasie. Współautorka podręcznika Coaching.


Filip Szymczak

Jest redaktorem naczelnym bloga NEWPR, publikuje artykuły z zakresu personal brandingu, komunikacji społecznej i przywództwa. Doświadczenie w marketingu zdobywał pracując jako brand manager w spółce Ateria (właściciel takich portali, jak : Fastdeal, Tripcase, audiobook) oraz w agencjach interaktywnych szymczakWebandart i IDcom. Działa na styku biznesu i polityki, kreując marki osobiste. Przygotowywał m.in. strategię komunikacyjną marek osobistych zarządu K&W Partner. Prowadził szkolenia z zakresu budowy marki osobistych dla filmowców na festiwal Transatalantyk, a także dla posłów, burmistrzów i radnych. Ukończył dziennikarstwo, public relations i biznes międzynarodowy. Obecnie jest doktorantem w Katedrze Zarządzania Międzynarodowego na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.


Małgorzata Tadeusz-Ciesielczyk

Absolwentka śpiewu solowego i aktorstwa Akademii Muzycznej im. Ignacego Jana Paderewskiego w Poznaniu oraz UAM na kierunku pedagogika o specjalności edukacja medialna i technologie informacyjne. Ukończyła również studia podyplomowe z zakresu kształcenia głosu i mowy oraz metodologii na Uniwersytecie SWPS oraz retorykę praktyczną w Polskiej Akademii Nauk. Na stałe współpracuje z Telewizją Polską S.A. prowadząc zajęcia z zakresu pracy z kamerą i mikrofonem oraz techniki mowy. Jest wykładowcą Okręgowej Rady Adwokackiej w Poznaniu, w której prowadzi zajęcia dla aplikantów adwokackich z zakresu wystąpień publicznych, techniki mowy oraz  komunikacji pozawerbalnej. Pracuje także jako trener medialny i specjalista z zakresu logopedii medialnej. Jest słuchaczką studiów doktoranckich na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM.


Dr Anna Wilińska-Zelek

Adwokatka, doktor nauk o mediach, członkini Zarządu Polskiego Towarzystwa Naukowego Prawa Prasowego. Pasjonatka prawa mediów, własności intelektualnej i nieuczciwej konkurencji. Przygotowuje, opiniuje i negocjuje umowy na kampanie digitalowe, weryfikuje koncepcje kampanii (w szczególności produktów sensytywnych np. alkoholi), opracowuje działania związane z realizacją dużych projektów w branży kreatywnej.


Mariusz Wiśniewski

Absolwent politologii oraz prawa na UAM, studiów podyplomowych Organizacja i zarządzanie w administracji publicznej na UE w Poznaniu oraz Szkoły dla Młodych Liderów Społecznych i Politycznych w Warszawie. Od grudnia 2014 r. pełni funkcję Zastępcy Prezydenta Miasta Poznania (odpowiada m.in. za rewitalizację, bezpieczeństwo,  oświatę, obsługę inwestorów). W latach 2006-14 był Radnym Miasta Poznania. Ponadto: w 2014 pełnił funkcję wiceprezesa Funduszu Rozwoju i Promocji Województwa Wielkopolskiego S.A., w okresie 2012-14  – wykładowca akademicki na WSNHiD. 2008-14 – doradca Wojewody Wielkopolskiego, a 2006-08 r. – asystent Posła do Parlamentu Europejskiego. W okresie 2003-06 pracował w Urzędzie Miasta Poznania, gdzie był organizatorem pierwszego w Polsce miejskiego programu staży studenckich. Wcześniej m.in. 1998-2000 dziennikarz działu sportowego Gazety Poznańskiej. Był zaangażowany w organizację kilku kampanii wyborczych samorządowych oraz parlamentarnych.

Prof. zw. dr hab. Sebastian Wojciechowski

Kierownik Zakładu Studiów Strategicznych na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM. Dwukrotny stypendysta Fundacji na rzecz Nauki Polskiej i Departamentu Stanu USA. Laureat nagrody naukowej Prezesa Rady Ministrów RP. Ekspert Polskiej Komisji Akredytacyjnej i Instytutu Zachodniego.

Członek m.in.: Komisji Bałkanistyki PAN,  Rady Naukowej Centrum Badań nad Terroryzmem Collegium Civitas, Rady Programowej Ośrodka Badań i Edukacji Europejskiej, Rady Naukowej Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM. Ekspert OBWE ds. bezpieczeństwa i terroryzmu.


Łukasz Wolff

Branża marketingu online nie ma przede nim tajemnic. Zarówno w pracy jak i w życiu najbardziej ceni sobie profesjonalizm i otwarty umysł. Prywatnie zajmuje się szeroko pojętym propagowaniem kultury teatralnej oraz zgłębianiem sztuki aktorskiej.


Martyna Zastrożna

Na co dzień pracuje w Allegro jako Analityczka danych. Politolożka, która nie boi się danych. Autorka dwóch książek o wykorzystaniu Google Analytics w marketingu, a także artykułów w branżowych czasopismach i portalach. Prywatnie miłośniczka dobrej herbaty i mocnego brzmienia (i odwrotnie), a także wszystkiego, co fińskie i islandzkie.


Małgorzata Żukowska

Coach biznesowy, mentorka i autorka. Pomaga coachom budować stabilne i dobrze prosperujące biznesy. Praktykę coachingową rozpoczęła w 2003 w USA. Ukończyła studia psychologiczne na Loyola University of Chicago, następnie szkołę coachingu International Coach Academy. Po zdobyciu akredytacji ICF, rozpoczęła działalność jako life coach. Pracowała w oparciu o autorski program rozwojowy LIFE ON MY TERMS. W USA stworzyła świetnie prosperującą praktykę coachingową opartą na coachingu indywidualnym. W 2009 roku, po 25 latach reemigrowała z rodziną do Polski. Na nowym gruncie rozwinęła firmę life-coachingową oferującą coaching indywidualny i grupowy. W 2011 stworzyła kompleksowy program PROSPERUJ JAKO COACH, pomagający coachom zbudować doskonale prosperujące i trwałe biznesy, dzięki którym mogą pomóc wielu ludziom i organizacjom, ulepszyć świat i spełnić swoje powołanie. Skorzystało z niego wielu znanych i cenionych coachów na polskim rynku. Autorka podręcznika biznesowego dla coachów „COACHING TO NIE HOBBY” – pokazującego, że coaching to nie tylko wzniosła pasja, ale również dochodowy biznes, dzięki któremu coachowie mogą zarabiać, utrzymywać siebie i swoje rodziny oraz spełniać marzenia.

 

Naszą kadrę naukową poznać można bliżej na portalu Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM w zakładce pracownicy wydziału.

Font Resize
Contrast