Reklama i Promocja
Dla kogo?
- Osobom chcącym uzyskać kompleksową wiedzę i umiejętności z komunikacji marketingowej, w tym szczególnie w zakresie projektowania kampanii reklamowych, wizualizacji przekazu i przygotowywania tekstu reklamowego;
- Pracownikom agencji reklamowych, domów medialnych i zajmujących się wspieraniem procesy sprzedaży;
- Osobo, projektującym reklamy w Internecie i odpowiedzialnym za komunikację marketingową w mediach społecznościowych;
- Osobom planującym założenie własnych agencji reklamowych i PR.
Studia szczególnie polecamy:
- Osobom chcącym uzyskać kompleksową wiedzę i umiejętności z komunikacji marketingowej, w tym szczególnie w zakresie projektowania kampanii reklamowych, wizualizacji przekazu i przygotowywania tekstu reklamowego;
- Pracownikom agencji reklamowych, domów medialnych i zajmujących się wspieraniem procesy sprzedaży;
- Osobo, projektującym reklamy w Internecie i odpowiedzialnym za komunikację marketingową w mediach społecznościowych;
- Osobom planującym założenie własnych agencji reklamowych i PR.
Dlaczego warto?
- Studia mają charakter akademicki, wykładowcy rekrutują się z UAM, UE, Uniwersytetu Sztuki oraz z praktycznej działalności marketingowej;
- Studium działa od 25 lat w oparciu o bazę kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna UAM i wykształciło ponad 600 specjalistów;
- 75% zajęć ma charakter praktyczny i są prowadzone w formie pracowni, ćwiczeń i konwersatoriów;
- Do dyspozycji Słuchaczy pozostają profesjonalne: studia radiowe i telewizyjne, pracownie komputerowe, wyposażone w najnowsze oprogramowanie z zakresu grafiki reklamowej;
- Słuchacze przygotowują projekty będące podstawą zaliczenia poszczególnych przedmiotów;
- Dostępna jest bogata biblioteka WNPiD.
Organizacja studiów
Zakres tematyczny wykładów, warsztatów oraz treningów:
Nazwa przedmiotu |
Liczba godzin |
||
I. Blok przedmiotów marketingowych | |||
Marketing – nowe trendy w marketingu | 6 T | 3 | |
Zarządzanie marką | 6 T | 2 | |
Promocja 1 | 4P | 5T | 2 |
Public Relations | 4P | 5T | 2 |
Badania marketingowe | 4P | 5T | 2 |
Employer branding | 3P | 3T | 2 |
Marketing w mediach społecznościowych | 6P | 1 | |
II. Blok przedmiotów reklamowych | |||
Event marketing | 6P | 1 | |
Reklama 1 | 3P | 6T | 4 |
Warsztaty telewizyjne – autoprezentacja | 6P | 1 | |
Wizualizacja 1 | 9P | 4 | |
Analiza i projektowanie kampanii reklamowych | 6P | 2 | |
Tworzenie tekstu reklamowego | 6P | 1 | |
Techniki reklamy | |||
– prasowa | 9P | 2 | |
– telewizyjna | 9P | 4 | |
– radiowa | 9P | 2 | |
– fotografia reklamowa | 6P | 1 | |
– podstawy projektowania reklamy internetowej | 9P | 1 | |
Warsztaty reklamowe | 9P | 4 | |
Organizacyjne i prawne aspekty działalności agencji reklamowej 1 | 6P | 1 | |
Grafika reklamowa | 9P | 1 | |
Analiza przekazów reklamowych | 6P | 1 | |
II Blok przedmiotów psychologicznych | |||
Negocjacje 1 | 6P | 2 | |
Psychologia zachowań konsumenckich i marketing doświadczeń | 3P | 6T | 3 |
IV. Blok przedmiotów prawnych | |||
Prawo prasowe i ochrona własności intelektualnej 1 | 9T | 5 | |
Prawo reklamy | 3P | 6T | 3 |
Razem |
198 godzin |
Program Podyplomowych Studiów Reklamy i Promocji
I semestr
II semestr
P- praktyczne
T – teoretyczne
Formy zaliczeń:
Warunki zaliczenia określają prowadzący zajęcia.
Organizacja studiów:
- zajęcia rozpoczną się w październiku br. i odbywać się będą w systemie zaocznym, w soboty oraz niedziele, z reguły co dwa tygodnie
- słuchacze otrzymują, po uzyskaniu odpowiednich zaliczeń, świadectwo ukończenia studiów podyplomowych w zakresie reklamy i promocji
Warunki ukończenia studiów:
- zaliczenie wszystkich przedmiotów określonych w planie studiów podyplomowych. Warunki zaliczenia określają prowadzący zajęcia
- zaliczenie testu końcowego z zakresu programu realizowanego w trakcie roku akademickiego
Terminy zjazdów zostaną podane wkrótce.
Opłaty
Koszt uczestnictwa: 3 600 PLN
Trzy możliwości opłacenia studiów:
- w całości
- w dwóch ratach po 1 800 PLN
- w 8 ratach po 450 PLN
Decyzja o przyjęciu na studia zostanie wysłana pocztą tradycyjną na adres podany w formularzu zgłoszeniowym. Każdy ze słuchaczy otrzyma indywidualne konto oraz hasło do systemu USOS (Uczelniany System Obsługi Studenta), które zostanie przekazane na spotkaniu inauguracyjnym. Wyniki osiągane przez słuchaczy będę potwierdzane w elektronicznym indeksie, co usprawni proces wystawiania ocen przez prowadzących i wyeliminuje uciążliwości związane z obsługą indeksów papierowych.
Rekrutacja
Słuchaczami Podyplomowych Studiów Reklama i Promocja mogą zostać absolwenci studiów jednolitych magisterskich, pierwszego lub drugiego stopnia wszystkich kierunków. O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń do wypełnienia limitu miejsc.
Termin składania dokumentów: do 30 listopada br.
Wymagane dokumenty:
- wypełniony formularz zgłoszeniowy (pobierz)
- kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych (licencjackich lub magisterskich)
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty można składać osobiście od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-15.00 w Dziekanacie Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM (Poznań, ul. Uniwersytetu Poznańskiego 5, pok. 48, Mgr Marta Szmytkowska) lub przesyłać pocztą na adres:
Wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM
ul. Uniwersytetu Poznańskiego 5
61- 614 Poznań, pok. 48
Kontakt
Sekretariat Studiów Podyplomowych
mgr Marta Szmytkowska
Wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
ul. Uniwersytetu Poznańskiego 5
pok. 48
tel. 61 829 65 16, fax 61 829 66 26
poniedziałek-piątek, godz. 9.00-15.00
e-mail: marta.szmytkowska@amu.edu.pl
Kierownik Studiów Podyplomowych:
dr Krzysztof Borowczyk
e-mail: krzysztof.borowczyk@amu.edu.pl