Kreowanie wizerunku osób i instytucji w przestrzeni publicznej

Dla kogo?

ADRESATAMI STUDIÓW SĄ:

  • Osoby prywatne chcące budować swój wizerunek profesjonalisty w świecie biznesu, polityki, sztuki, czy mediów
  • Osoby chcące świadczyć pomoc w zakresie doradztwa wizerunkowego oraz nabyć lub rozszerzyć wiedzę i umiejętności niezbędne do pracy z osobami występującymi publicznie
  • Doradcy medialni, rzecznicy prasowi, pracownicy agencji reklamowych i public relations, pracownicy działów marketingu i promocji, osoby obracające się w kręgu biznesu i polityki, pragnące podnieść swoje kwalifikacje zawodowe w zakresie kreacji wizerunku osób i instytucji
  • Osoby prowadzące własne firmy chcące zadbać o wizerunek swojego przedsiębiorstwa

 

Dlaczego warto

CELE STUDIÓW:

  • Przekazanie słuchaczom studentom wiedzy z zakresu koncepcji kreowania, metod i technik zarządzania wizerunkiem.
  • Zdobycie wiedzy i umiejętności potrzebnych do wystąpień przed kamerą i mikrofonem, w tym pracy nad głosem, skutecznej komunikacji niewerbalnej, techniki mowy
  • Zdobycie umiejętności dotyczących stylizacji i wizażu
  • Przedstawienie słuchaczom istoty kreacji wizerunku oraz brandingu
  • Zdobycie przez słuchaczy wiedzy i umiejętności dotyczących środków i technik komunikowanie się w i poza instytucją
  • Zdobycie umiejętności skutecznego kontaktowania się z mediami oraz kreowania medialnego wizerunku osób i instytucji
  • Zdobycie wiedzy i umiejętności z zakresu technik wywierania wpływu, natury ludzkich emocji oraz technik wykrywania kłamstwa
  • Uzasadnienie ważności wizerunku instytucji w spełnianiu wyznaczonej roli w społeczeństwie
  • Zdobycie przez słuchaczy umiejętności w zakresie kreacji wizerunku w telewizji, radiu, prasie oraz mediach społecznościowych

Organizacja studiów

I. Wizerunek osoby

  • Komunikacja niewerbalna
  • Wystąpienia publiczne
  • Stylizacja
  • Wizaż
  • Przygotowywanie prezentacji multimedialnej
  • Technika mowy
  • Kultura żywego słowa
  • Emisja głosu w mowie
  • Techniki panowania nad stresem
  • Savoir vivre w biznesie i etykieta biznesowa
  • Sztuka argumentacji

II. Wizerunek instytucji/organizacji

  • Sztuka negocjacji
  • Retoryka i erystyka
  • Budowanie relacji z klientami
  • Środki i techniki komunikowanie się w instytucji
  • Rola rzecznika prasowego w budowaniu wizerunku instytucji
  • Wizerunek firmy w sytuacji kryzysowej
  • Zarządzanie informacją
  • Komunikacja z mediami
  • Rola personelu w kreowaniu wizerunku w instytucji
  • Employer branding
  • Koncepcje zarządzania małymi i średnimi firmami
  • Analiza rynku, planowanie i organizowanie działalności

III. Media w kreacji wizerunku

  • Metody i techniki współpracy z mediami
  • Kreowanie wizerunku w telewizji (warsztaty w studiu telewizyjnym)
  • Kreowanie wizerunku w radiu (warsztaty w studiu radiowym)
  • Kreowanie wizerunku z wykorzystaniem prasy (zarządzanie informacją)
  • Kreowanie wizerunku z wykorzystaniem mediów społecznościowych
  • Grafika
  • Interface

IV. Psychologia w kreacji wizerunku

  • Natura ludzkich emocji
  • Socjotechnika i techniki wywierania wpływu
  • Techniki wykrywania kłamstwa w ujęciu komunikacji pozawerbalnej

V. Prawo w ujęciu ochrony własności intelektualnej i kreacji wizerunku

  • Prawo mediów
  • Prawo autorskie

 

 

ZALICZENIE PROJEKTOWE

Zajęcia będą prowadzone dwutorowo:

  • pierwsza część będzie miała formę kilkugodzinnego wprowadzenia teoretycznego
  • drugą częścią będą warsztaty i inne formy zajęć praktycznych

Rekrutacja

Słuchaczami Podyplomowych Studiów z zakresu Kreowania Wizerunku Osób i Instytucji w Przestrzeni Publicznej mogą zostać absolwenci studiów jednolitych magisterskich, pierwszego lub drugiego stopnia wszystkich kierunków. O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń do wypełnienia limitu miejsc.

Wymagane dokumenty:

  • wypełniony formularz zgłoszeniowy (pobierz)
  • kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych (licencjackich lub magisterskich)
  • kopia dowodu osobistego

Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty można składać osobiście od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-15.00 w Dziekanacie Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM lub przesyłać pocztą na adres:
Wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM
ul. Umultowska 89A,
61-614 Poznań, pok. 169

Opłaty

Koszt uczestnictwa: 3 900 PLN.

Trzy możliwości opłacenia studiów:

  • w całości
  • w dwóch ratach po 1 950 PLN
  • w 8 ratach po 487,50 PLN

Kontakt

mgr Małgorzata Tadeusz-Ciesielczyk

Wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza
61-614 Poznań
ul. Umultowska 89a
pok. 169
tel.: 501820973
e-mail: m.tadeusz-ciesielczyk@amu.edu.pl

Font Resize
Contrast